کد خبر : 1             زمان انتشار : 1399-12-21      ساعت 16:13          تعداد بازدید : 223
انواع نژاد سگ های نگهبان
سگ نگهبان ، سگ خاصی است که برای محافظت از مردم و وسایل در برابر خطرات استفاده می ‌شود . در طول سال‌ های متمادی ، متداول‌ ترین حیوان خانگی که برای اهداف ایمنی می ‌توان به آن‌ ها اعتماد کرد ، سگ‌ های محافظ یا نگهبان بوده ‌اند .
سگ ‌های نگهبان نسبت به سگ‌های معمولی از سطح هوشی بالاتری برخوردارند . از مهم‌ ترین مشخصه‌ های آن‌ها وفاداری و عشق بی‌ قید و شرط به شماست . وقتی کسی وارد خانه شما می‌ شود بـه شما اعلام می کند کـه فردی وارد ملک شما شده اسـت ، دوست یا دشمن فرقی نمیکند . سگ های نگهبان با شجاعت جان خود را فدا می‌ کنند تا از شما و خانه شما محافظت کنند . انواع مختلفی از بهترین سگ های نگهبان وجود دارد که می‌ توانید برای محافظت از خانه و خانواده خود داشته باشید .

سگ ژرمن شپرد | German Shepherd
سگ نگهبان ژرمن شپرد
مهم ترین ویژگی در این نژاد رفتارهای اشرافی ، شهامت و توانایی آموختن رفتارها و فعالیت های اختصاصی است . اولین ویژگی یک جرمن شپرد خو ، قدرت ، چالاکی ، عضلات مناسب و هوشیاری است . اغلب به عنوان سگ کار از آن استفده می شود . جرمن شپرد سگی باهوش ، نترس ، مشتاق ، شجاع ، شاداب و بی قرار برای آموختن است . به شجاعت و وفاداری شهرت دارد . سگی است جدی و به نظرمی رسد مقداری از هوش خود را از انسان به ارث برده است ! استعداد بسیار خوبی در آموختن دارد . آنها خیلی دوست دارند که همیشه نزدیک اعضای خانواده باشند و بلعکس از غریبه ها دوری می جویند . جرمن شپرد سگ اجتماع دوستی است و نباید او را برای مدت طولانی تنها گذاشت

سگ داگو آرژانتینو | Dogo Argentino

داگو آرژانتینو سگ باغ

یکی دیگر از بهترین سگ های نگهبان داگو آرژانتینی است . این نژاد قدرتمند ، کاملاً جسور و درعین ‌حال حساس است . در فضای باز پر جنب ‌و جوش و در خانه آرام . این نژاد بزرگ با بدنی عضلانی نشان‌ دهنده قدرت مثال ‌زدنی آن است . قدرت و واکنش سریع دوگو مانند یک ورزشکار حرفه‌ ای دو باسابقه می ‌باشد . پوشش سفید آن کاملاً کوتاه ، ساده و صاف است . این نوع نژاد برای صاحبانشان سگ‌ هایی فروتن ، شاد و وفادار هستند . آن‌ ها برای حفظ وضعیت قدرت بدنی و خلق و خوی آرام به ورزش منظم نیاز دارند .

سگ دوبرمن پینچر | Doberman Pinscher

دوبرمن

سگ دوبرمن در مکان پنجم باهوش ترین نژادهای سگ جهان قرار داره .این نژاد یک سگ متوسط ، با بدنی عضلانی و جمع‌ و جور و سر آن کاملاً بلند است . این نژاد با ساختار ورزشی ، گوش‌ های بریده و دم متصل شده ، یک اشراف ‌زاده به نظر می ‌رسد . بسیار تیز، هوشمند و پرانرژی است که برای کار نظامی و سگ پلیس و به‌ عنوان یک همراه عالی بسیار مناسب است . تمرینات منظم برای آن ‌ها الزامی است .
سگ دوبرمن پینچر برای ایرانیانی که دنبال یه سگ نگهبان برای باغشون هستن میگردن انتخاب خوبیه . این سگ بسیار سریعه و میتونه در مدت زمان خیلی کم خودش رو به متجاوز برسونه .

سگ روتوایلر | Rottweiler

روتوایلر

رُتوایلِر نژادی آرام ، با استعداد ، شجاع و باوفا نسبت به اعضای خانواده می باشد . خلق و خوی قابل اعتمادی دارد . مدافع است و از اعضای خانواده بدون هیچ ترسی محافظت می کند . این سگ ها نسبت به همه غریبه ها شکاکن مگر اینکه توسط صاحبشون به اون ها معرفی بشن . جنگنده قدرتمندی است و به نظر می رسد که درد را حس نمی کند . آموزش های جدی و سخت در سنین پایین باید انجام شود در غیر این صورت شما با یک سگ بسیار قدرتمند و غیر قابل کنترل مواجه خواهید شد ! رُتوایلِر به صاحبی نیاز دارد که بتواند از پس جثه بزرگ و قدرتمند او به خوبی برآید .

سگ گریت دین | Great Dane

گریت دین

یکی دیگه از بهترین انواع سگ نگهبان ، نژاد گریت دین هست که یکی از نوادگان سگهای ماستیف به شمار میاد . البته نگهداری از سگ گریت دین به فضای زیادی نیاز داره و هزینه‌‌‌های نگهداری از این سگ هم نسبتا بالاست .
گریت دین نژاد آرام ، مهربان ، شیرین و با محبت است . بازیگوش و مهربان با کودکان . همه را دوست دارد و ترجیح می دهد که همیشه در اطراف مردم باشد . پارس نمی کند مگر در شرایط خاص . سگی مسئول ، باوفا و شجاع است . بدلیل جثه بزرگی که دارد باید از سنین پایین تر مورد آموزش های لازم قرار گیرد تا بیاموزد که خود را به انسان ها خصوصاً کودکان تکیه ندهد . حتما باید از تولگی اون رو به روش صحیح و اصولی آموزش بدین و رفتارهایی مثل خجالتی بودن و رفتارهای پرخاشگرانه رو اصلاح کنید .
از کدام شهر هستید و نظر شما در مورد این خبر چیست ؟ اگر اطلاعات تکمیلی دارید با دیگران در میان بگذارید
سعید-کوهدشت ( 1398-01-29 13:26 )
من وقتی متن رو خوندم به نظرم طرح خوبی هستش درسته زمان بر هست برای جا انداختنش ولی ارزش این رو داره که بانک ها با استفاده از این طرح این بحران رو از کشور دور کنند


.
بایگانی ها

تیتر 1

تیتر 2

تیتر 3

تیتر 4
شبکه های اجتماعی

تیتر 1

تیتر 2

تیتر 3

تیتر 4